Σελίδες

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021

Ο άγγελος είπε: "Αυτή είναι η ασέβεια" .

 



O άγγελος που μιλούσε μαζί μου , προχώρησε πάλι μπροστά και μου είπε: "Στρέψε το βλέμμα σου και κοίτα ' τι βλέπεις να εμφανίζεται εκεί πέρα; " Τότε ρώτησα: "τι είναι"; και μου απάντησε : "Είναι ένα κοφίνι . Μέσα του βρίσκεται κάτι που όλος ο λαός επιθυμεί ζωηρά ".

Τότε το στρογγυλό καπάκι σηκώθηκε και μια γυναίκα εμφανίστηκε μέσα από το κοφίνι.

Ο άγγελος είπε: "Αυτή είναι η ασέβεια" .

Την έσπρωξε πάλι μέσα στο κοφίνι και έκλεισε το καπάκι πάνω της .

'Υστερα σήκωσα το βλέμμα μου και είδα δυο γυναίκες που πετούσαν σπρωγμένες από τον άνεμο κι αλήθεια είχανε φτερά σαν τα φτερά του πελαργού.

Οι γυναίκες αυτές πιάσανε το κοφίνι και το σήκωσαν ανάμεσα ουρανού και γης .

Τότε ρώτησα τον άγγελο που μιλούσε μαζί μου: "Που το πάνε το κοφίνι με τη γυναίκα;" 

Κι εκείνος μου απάντησε : "Στη χώρα της Σεναάρ για να χτίσουν της γυναίκας ένα ναό , και να την τοποθετήσουν σε βάθρο.


Προφήτης Ζαχαρίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου