Σελίδες

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΗ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΑΓΑΘΑ;

ΨΑΛΜΟΣ 4 ΣΤΙΧΟΣ 7-9

Πολλο λέγουσι· τίς δείξει μν τ γαθά; σημειώθη φ᾿ μς τ φς το προσώπου σου, Κύριε.

Εδωκας εφροσύνην ες τν καρδίαν μου· π καρπο σίτου, ονου κα λαίου ατν πληθύνθησαν.

Εν ερήν π τ ατ κοιμηθήσομαι κα πνώσω, τι σύ, Κύριε, κατ μόνας π᾿ λπίδι κατκισάς με.



Πολλοί από σας λέγουν• “ποιός θα δείξη εις ημάς και θα δώση τα αγαθά;” Εις ημάς όμως, Κύριε, που πιστεύομεν εις σε, έλαμψε το φως του προσώπου σου και δοκιμάσαμε χαρά.

Εγέμισες την δική μου καρδίαν από χαρά και αγαλλίασιν, την οποίαν δεν δοκιμάζουν ποτέ οι αμαρτωλοί αντίπαλοί μου, μολονότι είναι γεμάτοι από τους καρπούς της γης, από σίτο, οίνο και έλαιον.

Εγώ όμως με την ελπίδα μου στερεά προς σε θα κοιμηθώ ήσυχος και ειρηνικός, θα χορτάσω τον ύπνο, διότι συ Κύριε, αν και εγώ είμαι τώρα εγκαταλελειμμένος και μόνος, μου παρέχεις την προστασία σου, υπό την σκέπην της οποίας κατοικώ γεμάτος ελπίδα προς σε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου