Σελίδες

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΟΒΗΘΗΚΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.


Δια δύο πράγματα λυπείτε η καρδία μου• κάποιο δε τρίτον εξεγείρει την αγανάκτησίν μου• πρώτον, ανήρ ο οποίος πολέμησε δια την πατρίδα του και έχει καταπέσει εις πτωχεία. Δεύτερον, άνδρες συνετοί, εάν θεωρηθούν ως σκύβαλα και παραμερισθούν. Τρίτον δε και χειρότερο, άνθρωπος ο οποίος από τον δρόμο της αρετής μεταπηδά εις τα αδιέξοδα της αμαρτίας. Ο Κύριος τον ετοιμάζει δια την μάχαιρα της οργής του.

ΣΟΦΙΑ ΣΕΙΡΑΧ 26. ΣΤΙΧΟΣ 28.

Από τρία πράγματα φοβήθηκε η καρδία μου, δια δε το τέταρτον ηλλοιώθη από φόβο το πρόσωπό μου. Πρώτον, συκοφαντία ολοκλήρου πόλεως. Δεύτερον, στασιάσαντα όχλο. Τρίτον, φοβερά ψευδολογία. Όλα αυτά είναι χειρότερα και από τον θάνατον.

ΣΟΦΙΑ ΣΕΙΡΑΧ 26. ΣΤΙΧΟΣ 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου